درباره ما

درباره گروه مای مومنتال

زخم ها انگار ول کنه ماجرا نیستن، از یه طرف یادآوریشون از یه طرف ترس تکرارشون و آخرین زخم جمعی مون، کرونا بود که واقعا درد داشت و ما گونه انسانی، بی دفاع تر از همیشه در برابر این ناامنی بزرگ. دوستانی که مدت ها در مسیر ارائه خدمات روانشناسی با هم مسیر بودیم اینبار با هم، هم پیمان شدیم تا به قدر توان و تخصص، به طور هدفمند برای کاهش رنج و افزایش لذت در زندگی قدم هایی برداریم. به طور هدفمند برای شناخت بیشتر خود، کشف منابع درونی و محدودیت ها در سه حوزه مشاوره فردی ، گروهی و آموزش در کنار شما خواهیم بود. تجربه هر چه بیشتر حال و پاسخ بر مبنای واقعیت های اینجا اکنون چیزیه که میخوایم بهش نزدیک و نزدیکتر بشیم.

درمان فردی

خدمات روانشناسی فردی به جلسه هایی میگیم که هر نفر به طور خاص توسط یک متخصص بسته به نوع مسئلش بهش کمک میشه. که در ابتدا با رزرو یک جلسه از متخصص مورد نظر، تحت عنوان “جلسه مصاحبه تشخیصی” به بررسی و توافق های لازم برای ادامه مسیر میپردازند و بعد از آن با رزرو تعداد جلسه هایی طبق نظر متخصص روند کار رو پیگیری میکنند.

گروه درمانی

جمعی از آدم ها که برای هدفی مشترک در زمینه سلامت روان یا حل مسئله ای روانشناختی دور هم جمع میشن و یک تسهیل گر که در اون زمینه متخصص هست در کنارشون قرار میگیره تا گروه به هدف مشترکش نزدیک بشه، گروه درمانی میگن. اتفاق های عجیب و بعضا خارق العاده ای در این ارتباط گروهی میافته که تا وقتی شخصا تجربه اش نکنی احتمالا عمق اونها رو متوجه نخواهی شد.

آموزش و کارگاه

توصیح مختصر در مورد آموزش و کارگاه